Дистанційне навчання

01.02.2019
Математика
Тема: "Периметр многокутника"

Опрацюйте та виконайте завдання в друкованому зошиті с. 56-57. 
Повторіть та вивчіть нові правила, які ви зустрічали під час дистанційного навчання.
Перегляньте та виконайте завдання у презентації.



31.01.2019
Природознавство

Тема: "Як змінюється взимку життя комах і птахів?", "Як звірі пристосувалися до життя взимку?"


Опрацюйте в підручнику с. 82-85.
Виконайте завдання в зошиті с.30 № 1,2 та с.31 №1,2,3.


Для закріплення матеріалу подивіться навчальне відео.




31.01.2019
Математика
Тема: "Квадрат"

Опрацюйте та виконайте завдання в друкованому зошиті с. 54-55.
Для перегляду навчального відео перейдіть за посиланням (натисніть на слово "Квадрат")



30.01.2019
Природознавство

Тема: "Як змінюється взимку нежива природа?", "Як дерева, кущі й трав'янисті рослини пристосувалися до зими?"


Опрацюйте в підручнику с. 78-81.
Виконайте завдання в зошиті с. 29 № 1, 2 та с. 30 № 1,2.

Для закріплення матеріалу подивіться навчальне відео та презентацію.




30.01.2019
Математика

Тема: "Прямокутник"


Опрацюйте в друкованому зошиті с. 50-53.
Завдання №7 с.51, №6 с.53 виконайте в звичайному зошиті.
Подивіться навчальне відео.




29.01.2019
Математика

Тема: "Прямий кут"
Опрацюйте в друкованому зошиті с. 48-49. 
Подивись навчальну презентацію.




28.01.2019
Трудове навчання
Тема: "Човник"
Створимо виріб у техніці оригамі «Човник». 
Подивіться порядок роботи 
ЧОВНИК
•   Візьміть прямокутний аркуш кольорового паперу» бажано двостороннього (будь-якого кольору).
•   Зігніть аркуш навпіл, покладіть його перед собою лінією згину догори.
•   Два верхні кути зігніть по середній лінії.
•   Смужку, що утворилася знизу, загніть нагору.
•   Переверніть виріб і загніть смужку з цього боку. Частини смужки, що виходять за межі трикутника, загніть усередину.
•   Вигніть трикутник так, щоб його протилежні кути з'єдналися, утворивши квадрат.
•   Покладіть квадрат перед собою та відігніть до середньої лінії нижній кут так, щоб він з'єднався з верхнім кутом квадрата.
•   Переверніть виріб і зробіть те саме.
•   Обережно потягніть у сторони обидва кінці так, щоб у центрі утворився трикутник.
•    Коли повністю розгорнули кораблик, з нижньої частини його потрібно трохи розвести, нібито зробити западину, щоб він добре тримався на площині.





25.01.2019
Тема: Кут
(с. в друкованому зошиті 46-47)
Виконай завдання для закріплення вивченого






24.01.2019 
Повторюємо вивчене 
Математика
Розкрий пазл

Немає коментарів:

Дописати коментар